سریال و انمیشن

بهترین سریال‌های کره‌ای که در شهریور و مهر خواهیم دید

بهترین سریال‌های کره‌ای که در شهریور و مهر خواهیم دید

فرادید| با اینکه داریم به ماه‌های سردتر سال نزدیک می‌شویم، اما انگار قرار نیست از حرارت و هیجان سریال‌های کره‌ای کاسته شود! نگاهی مختصر به فهرست سریال‌های ماه سپتامبر نشان می‌دهد که انواع داستان‌های فانتزی، کمدی و عاشقانه در این ماه قدم به قاب تلویزیون‌ها خواهند گذاشت؛ سریال‌هایی که با مقدمه‌های داستانی جذابشان حتما ارزش امتحان کردن را دارند.

به گزارش فرادید؛ پس بدون مقدمۀ بیشتر به سراغ معرفی تازه‌ترین سریال‌های کره‌ای می‌رویم که در طی یک ماه آینده پخش آن‌ها آغاز خواهد شد.

1. خرابکارهای سئول (Seoul Busters)

1

تاریخ انتشار: 11 سپتامبر

در این سریال که ترکیبی از حال هوای پلیسی و کمدی را ارائه می‌کند، کیم دونگ ووک در نقش دونگبانگ یو بین ظاهر می‌شود؛ یک پلیس باهوش و ورزشکار که پس از رد یک پیشنهاد دائم برای استادی در دانشگاهی خارجی، به کره جنوبی بازمی‌گردد. او داوطلب می‌شود تا سرپرستی واحد جنایات خشونت‌آمیز شماره 2 در ایستگاه پلیس سونگ‌وون را به عهده بگیرد و آن را به یکی از بهترین تیم‌های پلیسی کشور تبدیل کند. این در حالی است که این تیم در حال حاضر پایین‌ترین رتبه را در بین نیروهای پلیس کره دارد. این سریال با شخصیت‌های متنوع و متضادی که در آن حضور دارند، موقعیت‌های جالب و خنده‌داری را ایجاد می‌کند و به طور کلی فضای شاد و امیدبخشی دارد.

2. قاضی جهنمی (The Judge from Hell)

2

تاریخ انتشار: 21 سپتامبر

این سریال حقوقی-فانتزی، داستانی پرهیجان از مبارزه خیر و شر در سیستم عدالت کیفری را روایت می‌کند. داستان حول محور یک قاضی به اسم کانگ بیت‌نا می‌چرخد؛ او در حقیقت شیطانی از جهنم است که برای انجام مأموریتی به دنیای انسان‌ها فرستاده می‌شود. او بدن یک قاضی سرد و بی‌رحم را تصاحب می‌کند و مصمم است که مجرمان را به شدت مجازات کرده و به جهنم بفرستد. اما در کنار او هان دا-اون قرار دارد که کارآگاهی دلسوز است و ضمن همدردی با قربانیان، زخم‌های عمیق روحی خود را پنهان می‌کند. این دو نفر به همراه یکدیگر در دنیایی که اجرای عدالت در آن به هیچ وجه ساده نیست، به دنبال حقیقت و عدالت می‌گردند.

3. هی‌ری عزیز (Dear Hyeri)

4

تاریخ انتشار: 23 سپتامبر

این درام عاشقانه جذاب درباره یک گوینده توانمند به نام جون یون-هو است که پس از گم شدن خواهر کوچک‌ترش و پایان یافتن رابطه طولانی‌مدتش به دلیل شکست عاطفی، به نوعی اختلال هویت دچار می‌شود که باعث می‌شود دو شخصیت کاملا متفاوت داشته باشد. شخصیت دوم او یک پارک‌بان شاد و پرانرژی است! در همین حال نامزد سابقش سعی می‌کند رابطه‌شان را دوباره احیا کند، در حالی که خودش هم با زخم‌های روحی عمیقی دست به گریبان است.

4. سگ همه‌چیز را می‌داند (Dog Knows Everything)

5

تاریخ انتشار: 25 سپتامبر

این سریال یک کمدی منحصر به فرد است که موقعیت‌های طنزآمیز را با معماهای پیچیده ترکیب می‌کند. داستان سریال دربارۀ زندگی یک بازیگر قدیمی به اسم لی سون جائه است که پس از یک حادثه تلخ و غیرمنتظره در حین فیلم‌برداری، از کارش دست می‌کشد و به یک جزیره دورافتاده و زیبا می‌رود. او در آنجا با یک سگ سابق پلیس به اسم سوفی رو به رو می‌شود که وقتی پارس می‌کند سون جائه کاملا می‌تواند منظورش را بفهمد. این پیوند عجیب و غریب باعث می‌شود که سوفی و سون جائه با هم به دنبال حل راز و رمز حوادثی بروند که در محیط اطرافشان اتفاق می‌افتد.

5. بعد از عشق چه می‌شود (What Comes After Love)

6

تاریخ انتشار: 27 سپتامبر

داستان این سریال عاشقانه بر اساس یک رمان محبوب نوشته شده و بر رابطه پر فراز و نشیب بین یک زن کره‌ای به نام هونگ و یک مرد ژاپنی به نام جونگ تمرکز دارد. آن‌ها در حین تحصیل در ژاپن با هم آشنا می‌شوند، اما داستان عشقشان وقتی که از هم جدا می‌شوند، به شکل دردناکی به پایان می‌رسد. پنج سال بعد، سرنوشت آنها را در کره دوباره به هم می‌رساند؛ در حالیکه احساسات عمیق آن‌ها هنوز شعله‌ور است اما شرایط پیچیده‌ای به وجود آمده که پیوند دوباره میان آن‌ها را دشوار کرده است.

6. خانواده آهنین (Iron Family)

7

تاریخ انتشار: 28 سپتامبر

سریال کمدی «خانواده آهنین» دربارۀ خانواده‌ای است که در طی سه نسل یک کسب‌وکار خشکشویی را اداره کرده‌اند. وقتی این خانواده با یک بحران مالی ناگهانی مواجه می‌شود، موقعیت‌ها و تصمیمات پیچیده‌ای بر سر راهشان قرار می‌گیرد. در محور این داستان، یک رابطۀ عاشقانه نیز وجود دارد؛ ارتباطی بین دختر نسل سومی این خانواده و پسر یک خانوادۀ ابرثروتمند کره‌ای.

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا